CHIPTUNING VOZIL BMW

Chiptuning za vaše vozilo opravimo po strokovnem pregledu pred izvedbo storitve povečave moči s chiptuning-om in svetujemo glede optimizacije po oceni realnega stanja vozila.

Storitev izvedemo v naši servisni delavnici v Ljubljani kjer smo tudi primerno opremljeni za navedeno storitev. To izvedemo za vsako vozilo posamezno in v celoti po meri glede na želje in pričakovanja lastnika vozila.

Chiptuning BMW EDC17 ECU
BMW EDC17 Chiptuning

KAJ JE CHIPTUNING?

Chiptuning oz. optimizacija moči motorja je storitev pri kateri iz vozila preberemo vsebino motorne elektronike in jo skladno z zmožnostmi določenega vozila spremenimo. Gre za postopek pri kateremu spremenimo parametre vozila katere je postavil proizvajalec vozila. Parametri so narejeni za vsa vozila enako, glede na tržišča in vse izvedenke. Dieselska vozila imajo tu veliko prednost saj so delana z veliko rezervo in je optimizacija zaradi narave motorja ki je prisilno polnjen toliko lažja. Isto velja za turbo-bencinske motorje.

Tako spreminjamo parametre vžiga, predvžiga, injekcije, vbrizga, prisilnega polnjenja in ostalih parametrov delovanja vozila. Na ta način pridobimo skrite potenciale vašega vozila, ob tem pa skrbimo da je vozilo vsakodnevno uporabno in praktično.

PRIRASTKI

Realni prirastki so za prisilno polnjene motorje do 20-22%, predvsem se prirastek pozna na navoru v nižjih območjih vrtljajev. Atmosferski motorji 5-10%.

Prirastki so odvisni od večih pogojev kot je temperatura sesalnega zraka, kvaliteta bencina/nafte, delovanje senzorike na vozilu, …

Pri merjenju moči motorja so vse meritve izražene na gredi vozila nato pa preračunane vrednosti na moč na kolesa.

BMW F80 M3 Dyno Chart - Chiptuning
BMW F80 M3 Dyno Chart – Chiptuning

CHIPTUNING ALI TUNING BOX?

Optimizacija moči motorja oz. chiptuning je storitev katero za vsako vozilo izvajamo individualno in gre za popolno celotno optimizacijo vseh parametrov v motorni elektroniki, tuning box je univerzalni vmesnik ki s senzorike motorja (senzorjev pritiska nafte, … ) povečuje signale in s tem poskrbi da motorna elektronika reagira s povečevanjem ostalih parametrov. O kvaliteti enega napram drugemu ni za razpravljati, saj je edini pravi način povečave moči oz. chiptuninga le s spreminjanjem vseh povezanih parametrov v motorni elektroniki.

SPREMEMBE NA MOTORJU

Za osnovne povečave moči spremembe v večini primerov niso potrebne, velikokrat pa se srečamo z željami po večjih prirastkih moči. Skladno s tem tudi svetujemo pri predelavi motornih sklopov vozila in le te tudi izvedemo.

  • Odstranitev katalizatorjev oz. menjava z bolj pretočnimi
  • Odstranitev DPF filtra
  • Odstranitev EGR sistema
  • Menjava turbo-polnilnikov
  • Menjava downpipe-ov z bolj pretočnimi
  • Menjava izpušnih kolektorjev

CENA

Cenovna politika povečave moči se seveda spreminja glede na tip vozila, željene rezultate in letnik vozila oz. verzijo nameščene motorne elektronike.

  • EDC15 – 200€+
  • EDC16 – 350€+
  • EDC17 – 450€+
  • EGR + DPF Off – Odvisno od ECU
  • MSS54 – Odvisno od storitev
  • MSS52 – Odvisno od storitev
  • MS41/42/43 – Odvisno od storitev
  • MSV70 / 80 – Odvisno od storitev

 

EGR ali DPF off storitev izvajamo glede na željo stranke in na lastno odgovornost.