AIRBAG, MODULI IN MREŽICA
Večina lastnikov E39, E46 že pozna famozno airbag lučko. V preteklosti je šlo za napako, ki je najpogosteje izvirala iz napake za “mrežico” oz. senzor na sedežu ki prepozna potnika na sedišču.
Preteklost nikakor ni bila receptura za popravljeno prihodnost, napaka se še zmeraj pojavlja. V večini primerov v kolikor ne gre za vozilo ki je bilo karambolirano ali kakorkoli spremenjeno, je v večini primerov krivec “seat occupancy detector” oz. mrežica.
Popravilo je na starejših serijah zajemalo zamenjavo mrežice ali izdelavo emulatorja, na nekaterih novejših serijah pa se le to lahko skodira iz funkcij vozila ali ponovno nadomesti z emulatorjem.
VEČ MODULOV, VEČ OKVAR
Pri starejših serijah smo bili vajeni tudi same menjave airbag modulov, saj so lastniki ob uporabi vozil neustrezno skrbeli za popravila. Tako je veliko lastnikov problem airbag lučke toleriralo nekaj časa, s tem pa povzročilo odpoved izhodov airbag modula (SRS, ABG). Popravilo je tako zajemalo tudi samo menjavo modula in kodiranje le tega.
Z novejšimi serijami je prišlo do večih krmilnikov airbag sistema oz. večih modulov ki delujejo v sosledju, odprava napak na teh pa je stroškovno veliko višja. Lastnike opozarjamo naj odpravljajo napake na vozilih sproti.
Popravljamo tudi najbolj pogoste napake na varnostnih sistemih tako za novejše kot tudi starejše serije;
- Odpoved senzorja sedeža (mrežica)
- Odpoved modula (ABG)
- Odpoved modula gatewaya (SGM)
- Odpoved satelitev
- Sproženi zategovalci ali airbagi
ZAKAJ PRIDE DO ODPOVEDI MODULOV AIRBAG-A?
Razlogov je veliko, seveda so tudi nekateri na katere nimamo vpliva. Tisti vzroki na katere vpliv imamo pa jih je potrebno jemati resno in sproti odpravljati;
- Slab oz. star akumulator
- Napaka na sistemu brez odprave (mrežica, … )
- Vdor vode
- …
SERIJE VOZIL KATERIH SE TIČE POPRAVILO
- BMW E60 / E61 / E63
- BMW E90 / E91 / E92 / E93
- BMW E70 / E71
- BMW E65 / E66
- BMW E84
- BMW E39 / E46 / E38 / E53
POPRAVILO
Vaš SGM modul oz. airbag krmilnike popravimo, vgradimo, skodiramo in na njih ponujamo tudi garancijo. Lastnike opozarjamo da ažurna odprava napak, prihrani kar nekaj stroškov pri popravilu.
Seveda je sprva potrebno diagnosticirati napako in jo posledično odpraviti z novim, obnovljenim ali rabljenim modulom.
Srečujemo se s popravili iz “potrebe” saj so tudi kontrolorji na tehničnih pregledih postali pozorni na lučke varnostnih sistemov. Vozilo tako pri postopku tehničnega pregleda kontrolorji izklopijo, vklopijo terminalni kontakt (kontakt po domače) in preverijo ali se airbag lučka prižge ter potem ugasne. V izogib dodatnim stroškom in izgubi časa, naprošamo lastnike da težave rešijo pravočasno.